צוות מקצועי מעל 35 שנות ניסיון

כל הפתרונות לגיל השלישי

  1. חיתולים למבוגרים
  2. מאמרים
  3. חיתולים למבוגרים

חיתולים למבוגרים

הרגע בו עליכם להתחיל להשתמש בחיתולים למבוגרים הוא רגע לא קל להתמודדות. אתם תשמחו לדעת שמבוגרים רבים משתמשים במוצרי ספיגה ושאפשר למצוא חיתולים למבוגרים לשימוש יומיומי, דיסקרטי ועצמאי. קיימים דגמים עם מערכת הגנה מפני ריחות כך שתצליחו לשמור על ריח רענן גם לאחר מספר שעות של שימוש. הטכנולוגיה החדשה בענף אינה מאפשרת מגע בין העור לבין השתן ומונעת כך פריחות בעור.

המוצר הטוב ביותר בענף הוא זה שמתאים לכם בצורה מדויקת. על החיתול להיות בעל כושר ספיגה רב, לשמור על בריאות העור, להפחית ריחות לא נעימים, להתאים למידת הגוף ולאפשר שימוש נוח ודיסקרטי. חיתולים איכותיים סופגים את כל השתן אל שכבה פנימית ונותרים כך יבשים. כדאי להשתמש במוצרי ספיגה איכותיים בכדי לצמצם את הסיכון להתפתחות של דלקות וזיהומים.


סוגים של חיתולים למבוגרים

כאשר תמצאו את החיתול הנכון תבינו שאפשר לחיות חיי שגרה מלאים וליהנות מחיי חברה עשירים במצבים של דליפת שתן ואף במקרים של חוסר שליטה על הסוגרים. על מנת לבחור נכון כדאי להכיר מספר מוצרי ספיגה בסיסיים שמיועדים למבוגרים. ישנם הבדלים בין מוצרים שמיועדים למבוגרים עצמאיים לבין מבוגרים שזקוקים לטיפול סיעודי צמוד. על מנת למצוא במהרה את המוצרים שמתאימים לכם כדאי להרכיב רשימת דרישות ולהיעזר באיש מקצוע לאיתור מהיר של מוצר מתאים. בין המוצרים שכדאי לכם להכיר תמצאו את הדגמים הבאים:

1. חיתולים למבוגרים עשויים חומרים ידידותיים לעור שמיועדים למבוגרים שסובלים מהרטבה ואינם שולטים על מתן שתן. המוצר מתאים לגברים ונשים. מיועד לשימוש עצמאי ולטיפול סיעודי.

2. תחתונים סופגים למבוגרים הם למעשה גרסה אסתטית של חיתולים למבוגרים. התחתונים החד פעמיים דקים יותר מהחיתול. הם מיועדים בעיקר למקרים של דליפת שתן ופחות מתאימים למקרים בהם נדרש טיפול סיעודי עקב חוסר שליטה מלא על הסוגרים.

פדים מתאימים למקרים בהם ישנה בעיית הרטבה קלה. נשים שסובלות מדליפת שתן עקב התרופפות שרירי האגן משתמשות בפדים. יש לפדים יכולת לספוג במהרה נוזלים, למנוע ריח לא נעים ולאפשר שימוש דיסקרטי. את הפדים מדביקים לתחתונים ומחליפים בהתאם לצורך. 

logo בניית אתרים