חיתולים למבוגרים לקנייה

בזכות הנחישות האינסופית של מבוגרים לשמור על יובש, מותג חיתולים למבוגרים הפך למעצמה עולמית. צרכני היעד של החברות השונות הם הורים מבוגרים, או סבא וסבתא לנכדים מודאגים.

מודעות לגבי ידידות השימוש במוצרים אלו מתמקדת בקו הצללית של החיתול מתחת לבגדים, המיועד לספוג דליפת שתן המופעלת בצחוק או שיעול.

המודלים הנפוצים מיועדים למבוגרים מעל גיל שישים, ולקהל יעד זה מופנים מאמצי השיווק האגרסיביים במגזינים, ובפרסומות טלוויזיה המכוונות לשעות צפיית השיא.

חיתולים למבוגרים מבית שקמה:
חיתולים למבוגרים מבית שקמה

היות וחיתולים למבוגרים מיועדים לטיפול בבריחת שתן, מוצרים אלו הפכו לאחרונה לגדולי ממדים ומשתלמים, גם אם הם עדיין נשארים בין הצללים.

היצרנים מייצרים מוצרים מהנים, כשאנשים אמיתיים נמצאים במודעות שלהם, הסובלים מדליפת שלפוחית השתן, וצריכים להבין שלא מדובר בעניין גדול.


מכירות שיא

בעשור האחרון, חיתולים למבוגרים נמכרים במכירות שיא, וככל שתוחלת החיים צפויה לעלות, החברות מבינות שיש מספיק מקום להתרחבות, שכן אנשים רבים משתמשים בחיתולים למבוגרים, במיוחד כשאינם מסוגלים להתאפק.


אחד מתוך שלושה מבוגרים סובל מבעיות שליטה על שלפוחית השתן

כלומר, למעלה משמונים אחוזים מהמבוגרים סובלים מבעיות אלו, בהתאם לדיווחים המתקבלים מקרן הטיפול בבעיות אורולוגיה. הסיבות כוללות הריון ולידה, מצבים בריאותיים כגון סוכרת והשמנת יתר, ושינויים הנלווים להזדקנות.


כיצד מנצלים את שוק החיתולים למבוגרים?

היצרנים מגלגלים קמפיינים שיווקיים ההופכים בעיה רפואית כמו דליפת שלפוחית השתן למצב שאם אינו אופנתי, לפחות אינו משפיל.

החברות מציעות חיתולים למבוגרים הניתן ללבישה מתחת לבגדים באופן דיסקרטי ומסבירות כי בריחת שתן פוגעת באנשים בכל הגילאים כך שניתן להתאימו לכל סגנון לבוש.

בנוסף, החברות מציגות קמפיינים במדיה החברתית על מנת לגייס כספים לארגוני צדקה המגבירות את המודעות לבריחת שתן. הן מייצרות מוצרים אטרקטיביים לאנשים בגילאי חמישים ומעלה.

לכניסה לקטלוג חיתולים למבוגרים באתר לחצו כאן

2all בניית אתרים