צוות מקצועי מעל 35 שנות ניסיון

כל הפתרונות לגיל השלישי

  1. חיתולים למבוגרים
  2. מאמרים
  3. כסא רחצה למבוגרים – איך בוחרים נכון?

כסא רחצה למבוגרים – איך בוחרים נכון?

ידעתם שנפילות מהוות גורם ראשי לפציעות ואשפוזים בבתי חולים בגיל הזהב? הסטטיסטיקה מצביעה על מצב מדאיג בו אדם אחד מתוך כל שלושה אנשים ייפול פעם אחת לפחות במהלך שנה. חלק ניכר מהנפילות הללו מתרחשות בחדר הרחצה. תהיו אתם חכמים יותר ותדעו לאבזר נכון את חדר הרחצה שלכם על מנת לצמצם את הסיכון ולהפוך אותו בטיחותי יותר.


איך מונעים נפילות באמבטיה?

פחות נפילות מתרחשות כאשר משתמשים דווקא במקלחון. במידת האפשר כדאי תמיד להעדיף רחצה במקלחון על פני שימוש באמבטיה. שלב הכניסה ושלב היציאה מהאמבט בעוד הרצפה חלקה ואין מעקה תומך הופכים פעולת רחצה שגרתית למסוכנת. הבשורה הטובה היא שאפשר להפוך כל חדר רחצה לבטיחותי יותר.

הדרך הטובה ביותר למניעת נפילות בחדר האמבטיה היא שימוש קבוע בכסא רחצה למבוגרים. כסא בטיחותי יכלול תחתיות מונעות החלקה שנצמדות לרצפה, רגליים חזקות ויציבות שמאפשרות את התאמת גובה הכסא לגובהו של המבוגר שמשתמש בו. שימו לב גם למשענת הגב של הכסא ולידיות הצדדים. על כסא רחצה למבוגרים לאפשר אחיזה נוחה ובטיחותית בצדדים. האפשרות לאחוז בחוזקה בידיות מעניקה תמיכה במהלך הישיבה והקימה.


איזה כסא רחצה מתאים לנו?

כסא רחצה למבוגרים בוחרים בהתאם למבנה הגוף ולמשקל של האדם שעתיד להשתמש בו. אתם חייבים לוודא שהמשקל המקסימלי שהכסא יכול לשאת תואם את משקל הגוף. פרט להתאמה למבנה הגוף חשוב לשים לב גם למידות של חדר הרחצה. אם מדובר במקלחון צר במיוחד יש צורך בכסא רחצה מתאים.


איך משתמשים בכסא?

השימוש בכסא הוא יומיומי. לאחר שרכשתם את הכסא תשתמשו בו בכל רחצה. אין כל סיבה להסתכן כאשר אפשר לצמצם את הסכנה ולהפוך את הרחצה לפעולה נינוחה יותר. השימושים הראשונים בכסא יהיו לעתים מעט מסורבלים, אך לאחר שתתרגלו לרחצה עם הכסא תשמחו שרכשתם אותו ולא תבינו איך הסתדרתם בלעדיו. כסא רחצה למבוגרים מתאים למבוגרים עצמאיים וגם לכאלו שזקוקים לעזרה של מטפל במהלך הרחצה.

הקדימו לרכוש כסא רחצה איכותי ותצליחו כך להקדים תרופה למכה ולמנוע פציעות מיותרות. אבזור נכון של הבית מונע פציעות בגיל השלישי והופך את ההתנהלות היומיומית נעימה וקלה יותר. 

logo בניית אתרים