צוות מקצועי מעל 35 שנות ניסיון

כל הפתרונות לגיל השלישי

  1. חיתולים למבוגרים
  2. מאמרים
  3. מוצרי ספיגה למבוגרים

מוצרי ספיגה למבוגרים

להיות מבוגר פירושו להבין מצבים ולהיות מסוגל לבצע פעולות כדי ליצור חיים טובים ומאושרים יותר. החופש המתקבל הופך את השימוש בהם לכדאי ביותר.


בחירת המוצרים הנכונים

יש לשים לב לתוויות המותגים ולבחור מוצרים המיועדים לבריחת שתן בעלי פולימרים סופר סופגים להשגת ספיגה מקסימאלית. בין התכונות השונות של מוצרי ספיגה למבוגרים, כושר הספיגה הוא הגורם החיוני ביותר במהלך בחירת המוצרים, כך שיש לבחור את הגודל המתאים לסוג הגוף. בשלב הבא, הקפד לחפש מוצרים בעלי פתיל לחות המגן על עור רגיש.


שדרוג קבוע של מוצרי ספיגה למבוגרים

קווי המוצרים משודרגים באופן קבוע, וקיים מגוון נרחב של עיצובי מוצרים חדשים, המציעים תכונות גמישות טובות ומעשיות יותר מבחינה כלכלית, כמו גם התאמה מאובטחת יותר. למידת שמות המוצרים השונים וכיצד הם עשויים להועיל לך, תסייע לך בבחירת המוצר הנכון.

פדים למבוגרים - מתאימים לשימוש לבריחת שתן מתונה, ומתאימים לכולם מבחינת הגודל. מוצרים אלו נועדו להרכבה על תחתונים רגילים.

רפידות - מעוצבות לאספקת נוחות, כושר ספיגה ודיסקרטיות. הן זמינות במגוון עוביים ורמות לספיגה, וניתנים לשימוש על תחתונים רגילים או תחתונים לשימוש חוזר.

מוצרי ספיגה למבוגרים - משמשים לבריחת שתן קלה עד מתונה, ומיועדים לשימוש עם תחתונים. המגן מחליק מעל ומסביב לפין לקליטת כמויות קטנות של שתן הודות לגיבוי העמיד למים.

תחתוני מגן - מיועדים לבריחת שתן כבדה. נוחות היא שם המשחק בעיצוב מוצרי ספיגה למבוגרים המיוצרים במקשה אחת, כשתחתונים נמשכים למעלה ולמטה בקלות, ומיוצרים מחומר דמוי בד ותכונות גומי רכות.

מערכת פדים ומכנסונים - חלק ממוצרי ספיגה למבוגרים משלבים כרית לשימוש חוזר על תחתוני כותנה ומיועדים לבריחת שתן כבדה. הרפידות נועדו לשימוש רק עם מכנסוני בריחת שתן.

logo בניית אתרים