צוות מקצועי מעל 35 שנות ניסיון

כל הפתרונות לגיל השלישי

  1. חיתולים למבוגרים
  2. מאמרים
  3. מוצרי ספיגה למבוגרים

מוצרי ספיגה למבוגרים

מצב של בריחת שתן מוגדר כאשר האדם אינו שולט באופן מלא על יציאת השתן. בגילאים מבוגרים שליטה חלקית על הסוגרים היא תופעה ידועה. למעשה, מבוגרים רבים (מעל גיל 70) נעזרים באופן קבוע במוצרי ספיגה. שוק מוצרי הספיגה למבוגרים מציע היום מוצרים סטנדרטיים כמו חיתולים למבוגרים לצד מוצרי ספיגה דיסקרטיים. בעיית בריחת שתן שמטופלת נכון אינה פוגעת באורח החיים העצמאי. אפשר וכדאי להמשיך לנהל חיי חברה מלאים ללא חשש.

גורמים לבעיית דליפת שתן בגיל מבוגר:

1. ניתוחים בערמונית (הסרת ערמונית, טיפולי קרינה).

2. תפקוד לקוי של שריר השלפוחית.

3. היחלשות של שרירי רצפת האגן שמובילה לצניחת שלפוחית השתן.

4. בעיות נוירולוגיות כמו פרקינסון, אלצהיימר, טרשת.

5. מחלות כרוניות כמו סכרת, דמנציה, מחלות לב.

6. שימוש בתרופות הרגעה ותרופות משתנות.

7. קושי בניידות שמקשה על הגעה אל השירותים.


איך מאבחנים?

למרות שמדובר בתופעה ידועה בגיל השלישי חשוב לאבחן את הגורמים לבעיה. בהתאם לאבחון ניתן יהיה להציע טיפול מלא או חלקי. מיד כאשר מופיעים סימנים ראשונים לבריחת שתן יש לפנות אל הרופא המטפל ולבצע בהתאם להנחייתו בדיקות של דרכי השתן ובדיקות נוספות. בריחת שתן עשויה להיות סממן לבעיה רפואית חמורה. אבחון מוקדם יכול להציל חיים.  


איך מטפלים?

מוצרי ספיגה למבוגרים מעניקים פתרון מהיר ויעיל. השימוש בהם נוח לגברים ולנשים. ניתן למצוא מוצרי ספיגה למבוגרים שמתאימים לדליפת שתן קלה ומוצרים שמתאימים לאי שליטה מלאה על מתן שתן. המוצרים בחלקם מתאימים לשימוש דיסקרטי עצמאי. בהתאם לתוצאות של הבדיקות ימליצו הרופאים המטפלים על אפשרויות טיפול לצמצום הבעיה. בחלק מהמקרים הטיפול יהיה תרופתי ובחלק אחר המלצה על ביצוע תרגילים לחיזוק השרירים.

מבוגרים רבים שסובלים מבריחת שתן מתביישים בבעיה ומתחילים להסתגר בבית. אין כל סיבה להימנע מפעילות חברתית כאשר אפשר לפתור את הבעיה באופן מידי. ניתן להזמין עוד היום מוצרי ספיגה למבוגרים במשלוח עד הבית. כדאי לבחון כמה סוגים של מוצרי ספיגה למבוגרים ולבחור כך את המתאים ביותר. חשוב לבחור במוצר איכותי, נוח לשימוש ובעל כושר ספיגה מספק.

logo בניית אתרים