צוות מקצועי מעל 35 שנות ניסיון

כל הפתרונות לגיל השלישי

  1. חיתולים למבוגרים
  2. מאמרים
  3. תחתונים לבריחת שתן

תחתונים לבריחת שתן

מבוגרים רבים אינם מתלהבים מרעיון השימוש במוצרי בריחת שתן, ודוחים את התחלת השימוש בחיתולים למבוגרים, תחתונים לבריחת שתן ופדים. אך אם נתקלת בבעיה זו, מוצרים אלו יכולים לסייע לך באופן משמעותי. הם יכולים למנוע תאונות מביכות, לפשט את החיים ולהגביר את הביטחון העצמי.


תחתונים לבריחת שתן לספיגה מלאה

בעוד שנשים משתמשות בעיקר בפדים, הם אינם מתאימים לגברים. אך תחתונים סופגים מועילים ביותר. הם מונעים את הדליפה על הבגדים, שולטים בריח, ומונעים גירוי בעור. הידיעה שאתה מוגן, מספקת לך תחושת ביטחון.


תחתון אינספייר OVER NIGHT:

תחתון אינספייר OVER NIGHT



תחתונים לבריחת שתן לנשים

כמובן שקיימים סוגים זמינים כה רבים, עד שאולי לא תדעי מהיכן להתחיל. הבחירה הטובה ביותר תלויה בתסמינים. אם את חווה דליפה או טפטוף מדי פעם בלבד, התחתונים המרופדים סופגים את הדליפה ועושים את העבודה. במקרים קלים, כרית בריחת שתן מוחדרת לתחתונים וכוללת רצועה דביקה העושה את העבודה. אם את חווה בריחת שתן חמורה יותר, עלייך להשתמש בתחתונים בעלי כושר ספיגה גבוה יותר.


תחתונים לבריחת שתן רחיצים

חלק מהתחתונים מיועדים לשימוש חד פעמי, ואחרים ניתן לכבס. אם אתה מבולבל לגבי הסוג שיעבוד באופן הטוב ביותר עבורך, התייעץ עם הרופא. לעיתים יידרשו מספר ניסויים לפני שתמצא את מוצר בריחת השתן שעובד ומרגיש לך נוח.


תחתונים לאצירת שתן

אלו הם תחתונים לבריחת שתן המיועדים לגברים. הצנתרים החיצוניים הם מכשירי סיליקון או לטקס המורכבים על הפין וניתן להרכיבם כמו קונדומים. השתן נשלח דרך צינור לשקית ניקוז. חלק מהגברים משתמשים במכשירים אלו בלילה. למניעת הדלפות, חיוני ביותר לקבל את ההתאמה הנכונה ולפעול בהתאם להוראות היצרן.

שקיות ניקוז - אלו הן שקיות ניילון המחוברות לקטטר. הן נקראות "שקיות מיטה" ותלויות ליד המיטה. בגדלים קטנים, ניתן להרכיבן על הגוף ולחבר אותן לבטן או לרגליים עם רצועות.

לכניסה לקטלוג תחתונים לבריחת שתן לחץ כאן

logo בניית אתרים