צוות מקצועי מעל 35 שנות ניסיון

כל הפתרונות לגיל השלישי

  1. חיתולים למבוגרים
  2. מאמרים
  3. תחתונים סופגים למבוגרים

תחתונים סופגים למבוגרים

קיימים היום מוצרי ספיגה רבים שמיועדים לגיל השלישי. המבחר מבטיח שתמצאו מוצר שתואם את הצרכים שלכם, אך בו זמנית גם מבלבל. על מנת לחסוך לעצמכם התנסות במוצרים רבים עד לשלב בו תמצאו את המוצר שמתאים לכם, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע שמכיר היטב את כל המוצרים ואת כושר הספיגה שלהם.

תחתונים סופגים למבוגרים הם מוצר ספיגה חד פעמי שמיועד לשימוש יומיומי. ישנם דגמים שמתאימים לנשים ודגמים שמיועדים לגברים. השימוש בתחתונים קל, מהיר, נוח ודיסקרטי. כל שעליכם לעשות הוא ללבוש את התחתונים הסופגים מתחת לבגדים במקום התחתונים הרגילים. איש לא יידע שאתם משתמשים בתחתונים הסופגים כך שאפשר להמשיך לנהל אורח חיים שגרתי ועצמאי.


למי זה מתאים?

בריחת שתן היא תופעה מוכרת בגיל השלישי. כמעט כל אישה שלישית מעל גיל 60 סובלת מדליפת שתן קלה עד חמורה. תחתונים סופגים למבוגרים מעניקים שקט נפשי ומחזירים לנשים המבוגרות את תחושת הביטחון. אפשר וכדאי להשתמש בתחתונים הסופגים גם במהלך הלילה. ניתן למצוא תחתונים סופגים למבוגרים בכמה מידות. חשוב לבחור במידה הנכונה בכדי שהספיגה תהיה מלאה גם במקרים של כמות שתן גדולה.


מה הכי מתאים לי?

מוצרי ספיגה למבוגרים בוחרים בהתאם לדרגת הספיגה הנחוצה. ישנם הבדלים בין מוצרים שמיועדים למצבים של בריחת שתן קלה לבין מוצרים שמיועדים למבוגרים שאינם שולטים כלל על הסוגרים. כמו כן, קיימים מוצרים שמיועדים לשימוש בשעות היום ומוצרים שמיועדים לשימוש בשעות הלילה. כושר הספיגה של המוצר הוא ללא כל ספק הפרמטר החשוב ביותר. כך למשל, קשיש שמרותק למיטה זקוק לתחתונים סופגים עם כושר ספיגה רב יותר מאשר אדם מבוגר שסובל מדליפת שתן קלה עקב ניתוח בערמונית.

בחירה חכמה תהיה תחתונים סופגים למבוגרים מתוצרת של מותג איכותי ואמין במידה הנכונה. אם התחתונים שאתם משתמשים בהם היום מעט רופפים או צמודים מאוד – כדאי להחליף את המידה. במידת הצורך, ניתן למצוא גם תחתונים סופגים במידות גדולות. אל תתפשרו על פחות ממוצר ספיגה נוח שמתאים לכם ותואם את אורח החיים שלכם. שימו לב ליכולת של התחתונים לשמור על ריח טוב לאחר מספר שעות של שימוש.

logo בניית אתרים